Het eerste contact - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu Het eerste contact - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu

Het eerste contact

Door: Barry Terlouw

Blijf op de hoogte en volg Barry

30 Maart 2009 | Italië, San Vincenzo

Hallo Allemaal,

Als jullie dit lezen zijn wij onderweg van Zoetermeer naar onze voorlopige woonplaats voor 6 maanden in San Vincenzo in het mooie Toscane
in Italie.
De bedoeling is dat wij er 3 dagen over gaan doen, we nemen ons gemak ervan, zodat we toch nog redelijk goed uitgerust aan zullen komen in Toscane.
Wij proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze nieuwe belevenissen, die we ongetwijfeld mee zullen maken.

Groeten van Wilma en Barry

• 03 April 2009 - 09:50

Louk En Wies:

Hallo Barry en Wilma

Wij hopen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie toch een mooie tijd zullen hebben in Toscane.
    Momenteel is het hier erg mooi weer en gaan we straks naar de tennisbaan, waar we jullie zullen missen.
    Als er nieuwtjes zijn horen jullie dat gauw.
    Groetjes en tot schrijfs

Louk en Wies

• 26 April 2009 - 10:24

Henk En Marian:

Hallo daar,
    Hebben jullie mooi weer? Is alles goed met jullie. Vandaag hebben wij regen. Henk is nu naar ADO/Feyenoord.
    groetjesen niet te hard werken hoor.