Overwinteren op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu Overwinteren op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu

Overwinteren op Bali

Door: Barry Terlouw

Blijf op de hoogte en volg Barry

18 December 2013 | Indonesië, Kuta

De voorbereidingen voor vertrek naar Bali zijn in volle gang. Op 7 januari 2014 vertrek ik naar Bakung Beach Resort aan de zuidwestkust van Bali. Het resort ligt in de plaats Kuta. Bekend van de reis samen met Senta.

28-12-13. Klein foutje. Ik vertrek niet op 7 januari 2014, maar op 17 januari 2014.

6-1-2014. Ik heb 2 foto's toegevoegd met mijn camera. Kost veel moeite, maar het is geluk

20-1-2014; goede reis gehad. Bij aankomst op Bali regende het en door de lange en vermoeiende reis
had ik een dipje. Gisteren scheen de zon en ben ik bij het zwembad in slaap gevallen, dus lichtelijk verbrand. Hotel en ontbijt zijn eenvoudig maar alles is aanwezig. Foto`s met uitzicht vanaf balkon zijn bijgevoegd. Gisteren heerlijke saté gegeten in het restaurant waar Senta en ik in november alwaren. Deze week ga ik verder de omgeving verkennen. Jullie horen welweer van mij.

1-2014. Ruim een week ben ik alweer op Bali. Ik doe niet veel, maar verveel me ook niet. De omgeving heb ik nu verkend. Iedere avond probeer ik een ander adres uit. Foto's van eettentjes zijn bijgevoegd. In een tentje op het strand heb ik heerlijke kippensoep gegeten en dat met een temperatuur van 27 graden!! Hotel is eenvoudig en ook het ontbijt. De koffie is wel redelijk. Het weer valt me tot nog toe wat tegen. Tropische regenbuien met onweer. Temperatuur is constant 27 graden en met zon 30 graden. Dat zijn toch wel mijn temperaturen en ga me steeds beter voelen. Slapen en eten gaan prima. Ik plan deze week een trip naar steden, zoals Ubud en Sanur. Ook een body massage ligt in de planning.(ter geruststelling geen sex). Verder is alles onder controle. Tot het volgende verslagje.

  • 18 December 2013 - 16:38

    Heenk En Marian:

    Leuk Barry, spannend. Nu maar aftellen. We gaan je zeker volgen.

  • 27 December 2013 - 15:34

    Ria :

    leuk voor je!!!!!!!

  • 16 Januari 2014 - 13:01

    Yvonne:

    Goede reis en vlucht morgen.

  • 16 Januari 2014 - 19:22

    Ria:

    goede vliegreis ,

  • 16 Januari 2014 - 19:58

    Henk En Marian:

    Hoi Barry,


    Goede vlucht en heel veel plezier, geniet er van.


  • 20 Januari 2014 - 13:38

    Von:

    Hoi Barry, ziet er goed uit, zo kom je je tijd wel door!! Hier regent het ook, maar er is natuurlijk wel een verschil tussen de tropische regen en de hollandse regen. groetjes en tot het volgende verslag.

  • 22 Januari 2014 - 15:20

    Henk En Marian:

    Hoi Barry, heb je het naar je zin? Is alles goed gegaan met de reis?

    Ben je ook op Skype te bereiken?

    groetjes van ons en nog heel veel plezier.

    Henk en Marian


  • 22 Januari 2014 - 20:03

    Ria:

    We hebben je gevonden!!! De fotoos geven een goede indruk hoe mooi het daar is. We kij ken uit naar je volgende verslag, groetjes, ria en andrea

  • 31 Januari 2014 - 12:25

    Von:

    Klinkt goed allemaal en de foto's geven een goede indruk, je zit er warmpjes bij vergeleken met ons allen in het koude Holland. groetjes Von

  • 05 Februari 2014 - 22:57

    Ria:

    Hoi Bar,
    Ria from Belgique. Vermaak mij prima geniet van mijn familie en de alle dieren. Geniet van de tijd die nog rest op Bali. Veel groetjes van de familie hier en van mij,

  • 08 Februari 2014 - 10:24

    Henk En Marian:

    Hoi Barry,
    Vervelen doe je je niet zo te lezen, jammer van de regen af en toe. Dat doet het hier ook en hard waaien, maar het is hier een stuk koeler.
    Nog veel plezier, geniet ervan.
    groetjes van ons.

  • 05 November 2015 - 13:37

    George Bruijnzeels:

    Zag je verhaal pas vandaag voor het eerst, vandaar de wel heel late reactie.
    Toch wil ik je iets vragen, omdat mijn vrouw en ik van plan zijn om van januari t/m maart 2017 (dus over ca. 1,5 jaar) op Bali te overwinteren. We zijn er 3x op vakantie geweest, maar nooit langer dan 4 weken, de langste reis was in 2001 via het voormalige OAD en inclusief een groepsrondreis op Java.
    Hoe lang heb je in Bakungs Beach Resort verbleven? Raad je het anderen aan?
    Kun je een indicatie geven van de totale kosten die je hebt gemaakt? (Uiteraard alleen als je dit niet te onbescheiden vindt).

    Zijn er speciale dingen waarmee je absoluut rekening moet houden als je zo lang op Bali bent?
    Mijn vrouw en ik willen in januari gaan, omdat we 5 maart onze trouwdag is en we op die dag heel graag op Bali willen zijn.

    Ik hoop een reactie te mogen ontvangen, waarvoor op voorhand mijn oprechte dank.

    Met vriendelijke groet,
    George Bruijnzeels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Bali

overwinteren op Bali. Goede reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

laatste verslagje

10 Februari 2014

Bali derde week

18 December 2013

Overwinteren op Bali
Barry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1365
Totaal aantal bezoekers 14157

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Bali

10 April 2011 - 17 Juli 2011

Pra'delle Torri Caorle

30 Maart 2009 - 01 Oktober 2009

Park Albatros-San Vincenzo-Toscane

Landen bezocht: