Bali derde week - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu Bali derde week - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu

Bali derde week

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

10 Februari 2014 | Indonesië, Kuta

Helaas is de laatste week van mijn verblijf op Bali ingegaan. En nog steeds prima naar mijn zin. In de afgelopen week ben ik behoorlijk actief geweest. Zo heb ik kookles gevolgd in Balinees eten. Eerst in de ochtend heel vroeg naar de markt. Uitleg gekregen over de te gebruiken kruiden. Markt heel druk en rommelig en vooral heel VIES. Daarna de keuken in en met begeleiding de recepten klaargemaakt. Van de rest van mijn zelf gemaakte lunch is foto bijgevoegd. Cursus afgesloten met diploma. Ben benieuwd of dit.thuis gaat lukken. Van de week ook een aantal plaatsen bezocht waaronder Kubud, kunstenaarsdorp. Inderdaad veel kunst maar toko's van hetzelfde. Ook een Balinese dansgroep bezocht met vuurvreter. Heel indrukwekkend. Ook weer geshopt in Mata Hari, soort V&D. Wel erg touristisch, want vlak ernaast Burger King en de Mac. Zie foto. Morgen nog een dagtrip naar Noord Bali en voor de rest lekker luieren aan het zwembad en strand. Tot het volgende en waarschijnlijk laatste verslagje. Tenzij ik blijf!!! :-)

  • 10 Februari 2014 - 10:15

    Marian:

    Je hebt het zeker druk gehad Barry. Wel leuk allemaal. Als je alle kruiden maar hier kan kopen, dan kan je lekker koken. Hoop dat je deze week nog leuke dingen gaat doen en....nog een paar dagen rustig aan.
    groetjes
    Marian

  • 15 Februari 2014 - 13:56

    Marian:

    Barry,
    Ik weet niet wanneer je precies terug komt, maar dinsdag wordt Henk 60 jaar en hij geeft een klein feestje in Sfeer, dus als je kan hoor ik dat graag i.v.m. bestellen van de saté.
    Goede reis terug
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Bali

overwinteren op Bali. Goede reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

laatste verslagje

10 Februari 2014

Bali derde week

18 December 2013

Overwinteren op Bali
Barry

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14140

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Bali

10 April 2011 - 17 Juli 2011

Pra'delle Torri Caorle

30 Maart 2009 - 01 Oktober 2009

Park Albatros-San Vincenzo-Toscane

Landen bezocht: