Druk, druk, druk hier onder de Italiaanse zon - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk hier onder de Italiaanse zon - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Barry Terlouw - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk hier onder de Italiaanse zon

Door: Barry Terlouw

Blijf op de hoogte en volg Barry

03 Juli 2009 | Italië, San Vincenzo

Caio tutti,
Het is zeker weer tijd iets van ons te laten horen. We zijn nu 3 maanden in Italië en hebben het nog steeds prima naar ons zin. We zijn in goede gezondheid, geen klachten m.u.v. de muggenbeten. De camping Park Albatros is groot maar gezellig. Er is veel te doen voor de jonge kinderen, de animatie is goed geregeld. Het strand is te ver weg, 1 kilometer en er is daar niets te beleven. De diverse zwembaden zijn prachtig. Tijd om te zonnen hebben we echter niet. We hebben het niet echt druk, maar er is altijd wel wat te doen. De spreiding van de aankomende en vertrekkende families is goed geregeld. Nadeel is wel dat we daardoor eigenlijk niet van de camping weg kunnen. Op zaterdag 4 juli gaat het seizoen echt beginnen. Onze mobile homes zijn dan vol. De tenten lopen nog niet echt geweldig. Half juli zijn al onze 29 accommodaties bewoond. Wij hebben de afgelopen weken veel Nederlanders te logeren gehad. En leuke contacten opgebouwd. Ook gasten van eerdere seizoenen (Union Lido) hebben we ontmoet. Die mensen volgen ons gewoon!, lijkt het wel. Verleden week zijn we een dagje op Elba geweest. Prachtig eiland met mooie stranden en baaien. Het buitenverblijf van Napoleon stelt niet veel voor. We denken dat het best een eiland zou zijn om vakantie te vieren. Goedkoop is het er niet.
Senta en Vincent hebben inmiddels bij ons hun vakantie gevierd. Hartstikke gezellig en voor ons een enorme opsteker familie om ons heen te hebben. Dus familie en kennissen we zien jullie graag op de camping. Het weer is al die tijd goed, veel zon, soms wat bewolking, temperaturen rond de 26o met uitschieters naar 30o. Verleden week zondag een hoosbui waardoor onze leeftent blank stond. Ok een ochtendje dweilen en probleem opgelost. Voor de rest gaat alles z’n gangetje. We zijn ons nu mentaal en geestelijk aan het voorbereiden voor de start van het hoogseizoen en uiteraard de Tour de France. We laten wel weer van ons horen.
Groetjes, Barry en Wilma.

• 04 Juli 2009 - 17:07

Henk En Marian:

Hallo Barry en Wilma,
    Vandaag zijn wij teruggekomen uit een warm Duitsland, wij waren een weekje weg. Eerst Oost Duitsland en o.a.Berlijn gezien. Na een paar dagen naar het midden en o.a. het paleis bezocht waar Koningin Emma is geboren. Nu weer heerlijk nog een weekje thuis. Hnek natuurlijk 2 weken. Henk werkt niet meer op de maandag, dus die heeft helemaal miets te klagen. Groetjes en tot horens.

• 13 September 2009 - 10:54

Henk En Marian:

Hallo Barry en Wilma,

Hoe is het daar? Hebben jullie het sms ontvangen voor jullie trouwdag en hoe is het weer daar?
    Wanneer komen jullie weer terug? Barry heeft deze keer weinig geschreven op de site, jammer want ik vind het altijd wel leuk om te lezen. Nu tot horens of ziens in Nederland.
    Goede reis terug.